De Aardige Voldemort

Vandaag ga ik een poëzie maken over mijn lieve docent, Meneer Arthur Verbiest. Hij was een gastdocent die komt uit Amsterdam in Nederland. Maar hij woont in Madrid, de hoofdstad van Spanje omdat hij een docent is in Madrid. Volgens mij is zijn uiterlijk gelijk op Voldemort van Harry Potter. Hij is lang, bijna 2 meter lang. Typisch Nederlanders. Hij heeft ook blanke huid. De enige verschil tussen hij en Voldemort is zijn neus. Hij heeft een neus, terwijl Voldemort geen had.

Hij kwam naar ons lokaal elke vrijdag en altijd op tijd! Ik heb het genoteerd dat ik bijna nooit op tijd had gekomen naar zijn college. Als hij kwam, beginnen we met de taalgymnastiek. Het is mijn favoriete deel van zijn college. We vroegen en antwoordden zo spoedig mogelijk over sommige basis frasa in het Nederlands.

De kwaad Voldemort is niet meer hier

Hij was alleen bij Harry Potter geplatst

Wat stond hier op onze lokaal is een aardige Voldemort

Twee meter lang, met blanke huid, zonder haar

 

“Ik heb een droom” was zijn eerste zin toen hij naar de klas binnenkwam

De aardige Voldemort heeft een les gegeven over droom

Hij praatte over optimistisch leven en begon het met taalgymnastiek

Sneldenken, sneldenken, sneldenken! Misschien is het zijn levenwijze

 

Weet je over een Voldemort die bij openbaarvervoer naar een school ging?

Misschien heeft hij zijn bezem verliezen

Hoewel hij niet met zijn bezem ging, hoewel hij altijd op tijd kwam

Dat was het, over onze lieve Voldemort

Leave a Reply

